2007 KYK SONUÇLARI - YURT BAŞVURULARININ SONUÇLARI

öss yi kazanan arkadaşları öncelikte tebrik ederim...
Yurt sonuçlarının bu cuma açıklanacak ve http://www.kyk.gov.tr . adresinden sonuçlara bakabileceksiniz...
ve kazananların
kayıtları 03-14 Eylül 2007 tarihleri arasında yapılacaktır.
yurtların adreslerini sitemizden öğrenebilirsiniz..
yurtlar hakkındaki sorularınızı bu başlık altından sorabilirsiniz..yorum yazarken bi isim belirtiniz..

ayrıca kayıt için arkadaşlar evrak gelmiyor.en azından koskoca ist üniversitesinden öyle bir kağıt bana zamanında gelmedi.Diplomamı aldım 10 tane filan resim ile kayıt olmaya gittim herşey orada hazır.zaten diploma hariç eksik belgeleri sonra da getirebiliyorsunuz.istanbul üniversitesi anında kimliğinizi de veriyor...yaşınız da 18 den küçük ise sorun olmuyor.Veliye ihtiyaç yok.üniversitenizin sitesine bi bakın derim

3 yorum:

Adsız dedi ki...

YA BANA YEDEKLERDEN CIKTI YURT AMA BENİM MERAK ETTİĞİM ORDA YAZAN KREDİ VE BURS YAZISI NE DEMEK OLUYO BURSUN CIKIP CIKMADIĞI BELLİ DEĞİLMİ DEGİLSE NE ZAMAN ACIKLANICAK ACİL CEVAP İSTİYORUM BİLENLERDEN

Adsız dedi ki...

YA ARKADASLAR BEN HALA BANA YURDUN ÇIKIP ÇIKMADIĞINI BILE BILMIYORUMM:(BIRI BANA NERDEN ÖĞRENDİĞİNİ SOYLERMI

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR BEN BURS,KATKI KRESİNE BAŞVURDUM BUNLARDAN VAZGEÇEBİLME İMKANIMIZ VARMI?